Leszokni a rossz fej dohányzásáról, Leszokni a dohányzásról a 7. héten. Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek

leszokni a rossz fej dohányzásáról

Honnan ered a dohányzás?

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

leszokni a rossz fej dohányzásáról

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának!

leszokni a rossz fej dohányzásáról

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat.

leszokni a rossz fej dohányzásáról

Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

Rossz szokások dohányzás veszélye. Csak napi egy cigi? Ez is növeli a szívbetegségek rizikóját

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

leszokni a rossz fej dohányzásáról

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon leszokni a rossz fej dohányzásáról folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

A leszokás pozitív következményei | remenysegiskola.hu

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére!

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

  1. Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban
  2. A leszokás során ne vegyen fel más rossz szokásokat! | NICORETTE®
  3. A nyitólapról ajánljuk Betegesebbek a dohányzó kamaszok, mint a nem füstölő fiatalok - Alma Magazin - Alma Gyógyszertárak Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket?
  4. Dohányzó tabletták és az ár
  5. Leszokni a dohányzásról a 7. héten. Kapcsolódó cikkek dohányzás terhesség alatt témában
  6. Náci dohányzásellenes harc
  7. Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg.

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk.

leszokni a rossz fej dohányzásáról

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

További a témáról